Konkurs plastyczny o Żołnierzach Wyklętych- wyniki

  PROTOKÓŁ KONKURSU PLASTYCZNO-HISTORYCZNEGO

O „ŻOŁNIERZACH WYKLĘTYCH”

 

Konkurs został zorganizowany przez Muzeum Mazowsza Zachodniego w Żyrardowie
pod patronatem Starosty Powiatu Żyrardowskiego Krzysztofa Dziwisza.
Termin spływania prac upłynął 09.03.2023 o godzinie 16:00.

W konkursie wzięło udział 171 uczniów z 18 placówek, w tym 11 żyrardowskich i 7 okolicznych szkół. Do udziału zakwalifikowało się łącznie 170 prac, w tym w następujących kategoriach wiekowych:

 

  • 104 prac w kategorii 10-12 lat

  • 47 prac w kategorii 13-15 lat

  • 19 prac w kategorii 16-19 lat

     

10.03.22 o godzinie 10:00 odbyło się posiedzenie komisji konkursowej w składzie:

 

  • Monika Bachańska (Dyrektor Wydziału Oświaty, Kultury, Sportu i Turystyki
    Starostwa Powiatowego w Żyrardowie)

  • Paulina Gałązka (Dział Sztuki Muzeum Mazowsza Zachodniego w Żyrardowie)

  • Elżbieta Sowińska (Dział Etnografii Muzeum Mazowsza Zachodniego w Żyrardowie)

  • Danuta Budynek (Kierownik Administracyjny Muzeum Mazowsza Zachodniego w Żyrardowie)

  • Bogusław Nietrzebka (Dyrektor Muzeum Mazowsza Zachodniego w Żyrardowie)

     

Komisja wyłoniła podium w każdej kategorii wiekowej i wręczyła wyróżnienia.

 

Kategoria 10-12:

 

  1. Daria Małecka, lat 12, opiekunka Ewa Wysocka (Szkoła Podstawowa nr 2 im. Marii Konopnickiej w Żyrardowie)

  2. Krystian Misiak, lat 12, opiekunka Ewa Wysocka (Szkoła Podstawowa nr 2 im. Marii Konopnickiej w Żyrardowie)

  3. Amelia Obierek, lat 12, opiekunka Małgorzata Rytel-Kuc (Zespół Szkół im. Jana Pawła II
    w Baranowie
    )

 

wyróżnienia:

 

  1. Zuzanna Gołębiowska, lat 11 (Szkoła Podstawowa im. Wł. Rdzanowskiego w Radziejowicach)

  2. Jarek Zelek, lat 12, opiekun Marek Szewczyk (Społeczna Szkoła Podstawowa nr 2 STO
    im. Pawła Hulki-Laskowskiego w Żyrardowie
    )

  3. Michał Mińkowski, lat 12, opiekunka Aleksandra Moskwa (Zespół Szkolno – Przedszkolny im. Jana Kwiecińskiego w Bartnikach)

  4. Filip Piejak, lat 12, opiekunka Aleksandra Moskwa (Zespół Szkolno – Przedszkolny
    im. Jana Kwiecińskiego w Bartnikach
    )

 

 

Kategoria 13-15:

 

  1. Dziyana Misiukevich, lat 13, opiekunka Dorota Misiak (Szkoła Podstawowa nr 6 im. Elizy Orzeszkowej w Żyrardowie)

  2. Emilia Sobiech, lat 13 (Szkoła Podstawowa Nr 3 z Oddziałami Integracyjnymi im. St. Staszica
    w Żyrardowie
    )

  3. Gabriela Wąsikowska, lat 13opiekunka Dorota Misiak (Szkoła Podstawowa nr 6 im. Elizy Orzeszkowej w Żyrardowie)

     

wyróżnienia:

 

  1. Bartłomiej Kozłowski, lat 13opiekunka Małgorzata Rytel-Kuc (Zespół Szkół im. Jana Pawła II
    w Baranowie
    )

  2. Maja Kuran, lat 13, opiekunka Małgorzata Rytel-Kuc (Zespół Szkół im. Jana Pawła II
    w Baranowie
    )

     

 

Kategoria 16-19:

 

  1. Zuzanna Kuran, lat 17 (Liceum Ogólnokształcące

    im. Stefana Żeromskiego w Żyrardowie)
  2. Małgorzata Berlińska, lat 18 (Zespół Szkół w Mszczonowie)

  3. Natalia Sęk, lat 16 (Liceum Ogólnokształcące im. Czesława Tańskiego w Puszczy Mariańskiej)

     

 

wyróżnienia:

 

  1. Pola Plewińska, lat 16 (Liceum Ogólnokształcące
    im. Stefana Żeromskiego w Żyrardowie
    )

     

 

 

nagroda specjalna Posła na Sejm RP Macieja Małeckiego dla

Dziyana Misiukevich, lat 13, opiekunka Dorota Misiak (Szkoła Podstawowa nr 6
im. Elizy Orzeszkowej w Żyrardowie
)

 

oraz wyróżnienia Posła na Sejm RP Macieja Małeckiego

Wiktoria Szkop, lat 12, opiekunka Dorota Misiak (Szkoła Podstawowa nr 6 im. Elizy Orzeszkowej
w Żyrardowie
)

Laura Rasz, lat 12, opiekunka Dorota Misiak (Szkoła Podstawowa nr 6 im. Elizy Orzeszkowej
w Żyrardowie
)

 

nagroda specjalna Starosty Powiatu Żyrardowskiego Krzysztofa Dziwisza dla

Zuzanna Kuran, lat 17 (Liceum Ogólnokształcące

im. Stefana Żeromskiego w Żyrardowie)

 

oraz nagroda specjalna Dyrektora Muzeum dla:
Małgorzata Berlińska, lat 18 (Zespół Szkół w Mszczonowie)

 

 

Szczególne podziękowania za udział dla:

Natalii Nalej i Amelii Krupy ze Specjalnego Ośrodka Szkolno-Wychowawczego w Żyrardowie
pod opieką Pani Renaty Fedorowicz za podjęcie wyzwania interpretacji tak trudnego tematu.